HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  Log in  

Share | 
 

 Think of me AGAIN

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Savannah
"Psalm 34"



Number of posts : 53815
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Fri Jun 27, 2008 9:50 pm

Rhonda wrote:
Take them outside and play "Cowboys and Indians".....you can be the Indian and they can be the Cowboys, and you can tie them to a tree and leave them there..... Whistle


Rhonda!! :Hahaha: Let's not give him THOSE kind of ideas!!
Back to top Go down
View user profile
Rhonda
Prairie Survivor
Prairie Survivor


Number of posts : 19958
Location : On my bike!!!
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Fri Jun 27, 2008 9:54 pm

oops......



CANCER FREE!!!  April 9, 1998-April 9, 2016-I AM A SURVIVOR!!!
Back to top Go down
View user profile
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Fri Jun 27, 2008 10:18 pm

:Hahaha: Good Idea Rhonda ok i will need lots and lots of rope and a Big Tree lol i LOVE Children but some how my whole Family does't like My Dads Sister and Her Family Like when my Aunt and Onkel visited (my Dads Sister) she moved around our Furnituer and once we had all sat down to eat already and my Aunt said if only we had Canned Pineappel It Sounded like she was Dying and she had this last Craving for Pineapple


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
Savannah
"Psalm 34"



Number of posts : 53815
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Fri Jun 27, 2008 10:20 pm

:Hahaha: Jacob!
Back to top Go down
View user profile
Rhonda
Prairie Survivor
Prairie Survivor


Number of posts : 19958
Location : On my bike!!!
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Fri Jun 27, 2008 10:23 pm




CANCER FREE!!!  April 9, 1998-April 9, 2016-I AM A SURVIVOR!!!
Back to top Go down
View user profile
Prairie Wind
Farm Land Owner
Farm Land Owner


Number of posts : 1369
Location : Virginia

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 8:21 am

Rhonda wrote:
Take them outside and play "Cowboys and Indians".....you can be the Indian and they can be the Cowboys, and you can tie them to a tree and leave them there..... Whistle

ROTFL I promise- they would remember it for years to come!
Back to top Go down
View user profile http://toknowhimmore.blogspot.com/
Rhonda
Prairie Survivor
Prairie Survivor


Number of posts : 19958
Location : On my bike!!!
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 9:53 am

Sometimes, having fun as a child can leave you with a twisted mind when you're grown................especially growing up in a large family and big neighborhood........... :think:



CANCER FREE!!!  April 9, 1998-April 9, 2016-I AM A SURVIVOR!!!
Back to top Go down
View user profile
Teresa
Ingalls Friend for Life
Ingalls Friend for Life


Number of posts : 5254
Location : Minnesota
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 10:41 am

Jacob, maybe you can take your Aunt's craving for canned pineapple and have it with your craving for mac and cheese. LOL!!!!!!!!!!! That's a nice combination, don't you think? LOL!!


Back to top Go down
View user profile
Prairie Wind
Farm Land Owner
Farm Land Owner


Number of posts : 1369
Location : Virginia

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 1:13 pm

Rhonda wrote:
Sometimes, having fun as a child can leave you with a twisted mind when you're grown................especially growing up in a large family and big neighborhood........... :think:

Yes, especially growing up with older brothers and then having boys of your own! I think it probably gave me a sense of humor that would have developed differently had I been surounded by more girls! :haha:
Back to top Go down
View user profile http://toknowhimmore.blogspot.com/
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 1:43 pm

:Hahaha:

They have't arrive yet SUPRISE lol they are Defintley coming today then i think my cousins husband won't have been abel to go cause of work so they will have waited till today in the Moring to come so around 8 PM they should be here I hoping that it will be fun but i'm expecting the worse cause of my other exprieces with my other Cousins Children about a month ago


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
ChristinaAL
Little House Lady
Little House Lady


Number of posts : 2750

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 4:35 pm

JW wrote:
:Hahaha: Good Idea Rhonda ok i will need lots and lots of rope and a Big Tree lol i LOVE Children but some how my whole Family does't like My Dads Sister and Her Family Like when my Aunt and Onkel visited (my Dads Sister) she moved around our Furnituer and once we had all sat down to eat already and my Aunt said if only we had Canned Pineappel It Sounded like she was Dying and she had this last Craving for Pineapple

I have relatives like that too. Somehow, I think every family ends up with one or two. You know what they say about picking your friends, cause you can't pick your family? That's certainly the truth! LOL.




"It is still best to be honest and truthful; to make the most of what we have; to be happy with simple pleasures and to be cheerful and have courage when things go wrong."
Back to top Go down
View user profile
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 10:36 pm

Yup sure is but the wierd thing is they have't arrive yet i wonder if they have cancel the trip? but then again i would't be that lucky


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
pamh36
Ingalls Friend for Life
Ingalls Friend for Life


Number of posts : 5900
Location : Michigan

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 11:02 pm

Jacob!! ROTFL


Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 11:12 pm

Jacob now Bliss ..... Jacob when the relatives come ...... :BatHit: :triciclekid: :electrecute: :bash: :box:......:Hahaha:
Back to top Go down
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Sat Jun 28, 2008 11:14 pm

ROTFL Well you are giving me some GREAT Ideas lol this should keep them busy by the time they get loose from the tree then this PERFECT lol


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Mon Jun 30, 2008 12:26 pm

GOOD News they have't come yet we are thinking they decided to come when here is something like a fesitval that they can do more then just visit with US lol well i am more then happy that they did't come it's just like them calling us and telling us they are gonna come then decide not to but not telling us they are not gonna come so we made every thing as nice as Possibel so my cousin would't have a hissy fit now she did't show Up


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
Teresa
Ingalls Friend for Life
Ingalls Friend for Life


Number of posts : 5254
Location : Minnesota
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Mon Jun 30, 2008 12:45 pm

Well that's great news, Jacob!! Hopefully they won't surprise you and just show up without calling to let you know first.


Back to top Go down
View user profile
JW
Isaiah Edwards
Isaiah Edwards


Number of posts : 9006
Location : Life is short! embrace it with a SMILE.
Mood :

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Mon Jun 30, 2008 12:48 pm

Yeah i'm scare of that to Teresa I wish they would come while we are in mexico


Leukemia Awareness
Back to top Go down
View user profile
pamh36
Ingalls Friend for Life
Ingalls Friend for Life


Number of posts : 5900
Location : Michigan

PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Mon Jun 30, 2008 2:27 pm

Yay! That's great news, Jacob! :haha:


Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Think of me AGAIN   Today at 12:51 am

Back to top Go down
 
Think of me AGAIN
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Walnut Grove Community :: Town Gossip-
Jump to: